>/,<

SEE ME
THAT I'M BREATHING
OR AT LEAST TRYING TO, you gorgeous

tumblr (L)

Palla, jag skrev en krönika idag fast det var en av skrivuppgifterna man fick skippa. Så har fortf 5 kvar, så typiskt mig... SÄMST på att plugga är jag :(
Snackade med Selma efter träningen som btw gick ganska bra hahaha love när hon säger fel! Roligast på länge...
För övrigt känner jag inte för att blogga riktigt. Det är inte det att jag inte har något att skriva om, jag vill bara inte att alla ska kunna ta del av det på samma sätt. Kommer inte sluta blogga men ligger lågt till jag flyttar till min egna blogg... så ni vet :)
Ha deee

flashback

Fan vad bra vi var idag, minst 8 km! Hehe tror jag...
Ska skriva min idrottsplanering nu. Hm, har inte så mycket mer att säga förutom att jag inser först nu hur mycket jag kommer att sakna min klass när jag ska skiljas från dem om några månader. Känns lite ihåligt faktiskt :/
under dina ögonlock fladdrar drömmarna förbi

i could hold you in my arms

Halååå slänger in ett till inlägg för dagen :) Imorgon efter skolan ska jag plugga, jättekul -.- men sen ska jag iväg och möta upp mina kära träningskompisar och powerwalka/springa, får se vad det blir. Roligare än pluggandet iaf!
Hööörss! Kärlek <3

jag lever!

Men min dator gör inte :( därför jag uppdaterar så segt, men skulle ändå inte hunnit eftersom vi har såååå mkt att göra i skolan -.-
Love you my friend

she's got the whole place glowin

Jag kan inte göra ingenting just nu. Träning - plugg. Tjohoo. Sen på tisdag måste jag VÄLJA mellan träning eller plugg :( vad kommer hända? fortsättning följer...

haha pallar inte.


den kärlek vi har rätt till

DU SKRATTAR ÅT MINA DRÖMMAR
JAG DRÖMMER OM DITT SKRATT


pictures of my favourites





utan kontroll

Badat igår med Robin och Sandra! Trodde Robin skulle banga ur men det gjorde han inte, doppade hela huvudet till och med vilket inte jag och Sandra gjorde... hehe. Lotta och Philip hängde med men de fega jävlarna vågade inte bada... haha närå. Tillbringade resten av kvällen med Sandris och Philippo, snackade riktigt mycket och det var hm, intressant att få höra saker ur ett annat perspektiv ;)


let your colors burst

Ursäkta usel uppdatering, men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva nu. Grejar på den nya bloggen och det går frammåt! Kan bli färdig väldigt snart kanske.
Annars vet jag inte. Har mer än tredubblat min träning, har 7-9 skrivuppgifter att göra + plugg inför prov att jag knappt hinner med mitt sociala liv. Ska bada med Sandra och Robin (och fan ta Robin om han bangar ur igen... ;d) och se på en spelning med evelina, asuuum.


under dina ögonlock




det får mig att inse

tumblr_ lev

Jag fick en fråga om vilken kamera jag använder. Nikon d5000 heter den.


saknar det som fan!

Alltså, New York in my heart. Jag var lycklig konstant när jag var där. Och för er som ska dit, skippa Starbucks. Spara pengarna till Espresso House här istället som är 100 gånger bättre!

Fotat från Empire State Building... Macy's, världens bästa varuhus. GO THERE.

Love you Steve Madden... and I love to prova kläder i toaletter!


@ Planet Hollywood

Ja, nu kommer lite matgrejer men mat är ju typ med på min topp3 lista över saker jag älskar så!




this is what it is

Jag har inte skrivit på länge. Jag vet inte om det är för att Edith har slutat här och jag kanske tappat lusten lite, inte orkat riktigt för att jag vet att jag har en annan blogg som är på gång. Och den ska liksom bli bra, strukturerad så jag känner ingen anledning för mig att lägga ner för mycket tid på detta. Eller så är det bara det faktum att jag börjat fastna för det där less is more, tycker det kan vara så fint med enbart bilder eller några rader som inte innehåller så många ord men som man ändå känner shit. så. är. det. verkligen.

Eller så har jag bara skrivkramp. Ni är inte de enda som lider, har 9 skrivuppgifter i svenskan och jag kommer verkligen ingenvart. Buhu. Men kan visa lite bilder på mina nya skor (a




Klack som är helt hyfsad att gå i och som gör mig lite mindre kort.. och mocka ofc! Love love love love love. Mocka it is.

hello

idag har jag köpt 2 saker. byxarna jag skrev om innan tänker jag klicka hem. wiiieee


I want

SCHOOL TODAY
- hade en av de bästa idrottslektionerna som saknade dåliga förlorare och jobbig stämning efteråt
- tacklade stavfel med Landen
- gjorde ett dödligt svårt läsförståelsetest
- skrattade som fan på lunchen, "mogna" leken... arga annars, Emil ;) 

Imorgon ska jag se om jag hinner ner på stan innan träningen, tänker ju inhandla allt här nedan uknow, fullt vanligt att köpa likadana stuff fast i olika färg också, jadå. Poss!

 




his name is john galliano

Vill passa på att hylla en fantastisk designer, hur otroligt fint är inte detta?



fäshion

maja har sista slaget!
maja har sista slaget!
maja har sista slaget!
maja har sista slaget!
maja har sista slaget!
maja har sista slaget!
maja har sista slaget!

träningen är riiktigt jobbig. vi har asmkt i skolan. jag och emma syr långklänningar på slöjden.
puss



ååh :@

hej
JUST NU ÄR JAG VÄLDIGT ARG PÅ ROBIN

men det ska inte behöva vara så


closer to the edge


kära bloggare, krydda inte samma citat som ni har sett överallt för då blir de uttjatade. de mister sin verkliga innebörd. satt och lyssnade på min nya favoritlåt där de har ett intro med människor som delar med sig av sina åsikter. så är det någon som säger något i stil med "don't regret anything you do cause in the end that makes you who you are". wtf? det lät som om han läste någons rubrik i en blogg och inte alls menade vad han sa, som om han är nån falsk person som inte kan komma på något bättre. så varje gång jag lyssnar på den låten suckar jag irriterat över den meningen. jag suckar irriterat åt MIN favoritlåt. åååh.

godnatt

pendant


reflex

notice the difference


typography

Som de flesta säkert har läst så har Edith slutat blogga, riktigt tråkigt... Det känns tomt för mig här på movement eftersom detta inte är min egna blogg, den var liksom gjord för oss båda. Därför planerar jag att flytta till min andra som jag har jobbat med sen april (slooow ride).

Hm har inte mycket mer att säga, har varit för upptagen för att blogga, imorgon kommer förmodligen Malin och i helgen har jag annt att göra. Ska försöka sticka in lite inlägg. Ber om ursäkt för dessa übertråkiga meningar, haha är lite seg just nu.


learn to live before you die


If you're brave to say "godbye" life will reward you with a new "hello"
Nu har jag bestämt mig, jag tänker inte att blogga mer. Jag har inte tiden eller lusten på min sida just nu. Känns rätt onödigt ifall jag bara lägger in ett inlägg om dagen, och jag vill inte pressa mig själv till att skriva. Har tänkt ett tag på att sluta men nu har jag betämt mig, ingen mer blogg för mig. Sköt om er!    kraaaaam edith ♥

asum

"... ja, och så hade jag precis rakat benen så mina ben var liksom, asläckra."

Fan vad jag älskar tjejer som har bra självförtroende. De som skippar "jag är ful"- snacket. De som är så väldigt mycket roligare att umgås med. Puss på det!

madeleine


dethållerjagfastvidnär jagnusläppertaget

och det är mitt fel att det svider varje gång jag hör ditt namn

jag bävar lite för ikväll men inte lika mycket som förut
m

A friend is one who walks in when others walk out

Laura sover här inatt, blir att kolla på film och lite annat mys.
Ha en bra kväll, kram edith!

i promise myself

Jag försöker att inte hålla mina nyårslöften så konkreta. Men visst, jag ska försöka sluta knäcka mina fingrar som jag gör varje minut (har minskat nu till ca var 20e minut), höja mitt betyg i några specifika ämnen och "möta mina rädslor". Som jag btw redan började göra med evelina för några veckor sen.

Sen är det större saker som ibland tar längre tid än ett år att uppnå tyvärr. Jag ser inte riktigt det som ett nyårslöfte utan mer mål i livet. 1. Aldrig någonsin ta någon eller något för givet. 2. Uppskatta mer.

madeleine


firework

Idag ska jag göra nytta! Jag ska:
1. Träna
1, 5. Försöka fixa 2010:s fotoalbum.

Igår tränade jag i ca 5 minuter och fick träningsvärk så punkt1 lär behövas!


madeleine

LOVE?

I'D RATHER FALL IN CHOCOLATE


Madeleine

A new Year and another chance for us to get it right



På sista bilden ser jag superglad ut, haha!
Tack alla som gjorde mitt nyår till en riktigt minnesvärd kväll!
Vid 12 slaget stod vi nere vi lekplatsen och kollade ut över alla raketer. Väldigt fint men lite läskigt när man kommer för nära dom.. Kallt var de också så efter en stund stack vi hem till Laura. Allt slutade med att alla satt i Lauras säng och kollade på "allt för min syster" Jag hade aldrig sett den, och de blev en del tårar. Så där satt vi på nyårsafton och grät, haha men mysigt va de! Sen satt vi bara och pratade om allt möjligt i flera timmar. När klockan var 8 på morgonen orkade vi helt enkelt inte vara vakna längre. Jätte mysig kväll blev de med mycket skratt och tårar. Älskar er något enormt!
Hoppas att alla andra hade en bra nyårsafton, kraaaaaam edith ♥

hope you had a wonderful night, cause I had

såg på fantastiska victorias secret fashion show med julia och evelina. målade naglarna i julias fabulous turkosa färg och evelinas blå, gamla hederliga depend ♥ blev inte så mycket spa av det hela men en massa girltalk!
nyår
1. firade med mina sex and the city-soulmates evelina, julia, emma, maja och amanda som kom över en snabb sväng. maxaaat. hade en underbar kväll laddad med massa lycka, tacos, marrängswiss (stavning?), awesome dansnummer + allsång och många skålar (skål för oss). love you gurls!

2. sen vidare mot laura till edith och de andra. sen när började jag bli rädd för fyrverkerier? hm kanske när de skjuter dem ner i marken. såg my sisters keeper som jag älskar och alla crybabies grät, sen snackade vi tills det blev morgon, fint ska det va! (somnade dock -.-)
här kommer en liten bildbomb,










TACK ALLA SOM GJORDE MIN NYÅR SÅ BRA SOM DEN KUNDE BLI

madeleine

RSS 2.0