#6 + 6,5

Gemenskap
När man har roligt med roliga personer

love you


Grattis HippiePippi!
Puss från Madeleine och Anna!

pusheen

Min favvis



animal

What are you waiting for?
Take a bite of my heart tonight

Jag är nog sjuk och jag tror jag har bränt mig :(
Men imorgon skiner solen och världen är onderbaur :)

shoulder shoulder shoulder shoulder

Så jobbigt, jag har känt mig lite småsjuk hela veckan men jag har inte riktigt kunnat säga vad det är, för det är så varmt ute och jag kan inte bestämma mig för om det är feber eller värmeslag. Det har inte blivit värre men inte heller bättre. Nu har jag ont i halsen. Wihooo.
Amanda hade världens snyggaste färg på sina shorts idag, ungefär som de på bilden.
Som sagt, svinsnygga (L)

hilarious

Under gångna dagar har jag gått i skolan till lunch (eller ännu tidigare) och sen stekt i solen med människorna från min klass. Och ätit glass såklart! Min labbrapport har flyttats fram så klyftig som jag är har jag även flyttat fram premiären av pluggandet på den. Jag har en obehaglig känsla av att jag kommer stressa sönder på grund av det så jag ska försöka att för en gångs skull göra den i tid. Hm hur ska detta gå -.-

Imorgon fyller en av mina närmsta vänner år så det blir väl något slags firande för henne, ska bli kul! Vi ska ju fira valborg då också, planerna är lite halvt suddiga men det ordnar sig väl.

Men måste gå nu för ska till filborna, puss och kraaam

maybe I'm not ready

Lite bilder från när jag grillade med evelina, Amanda och Maja. Sojakorv ftw!

#5

När man ser andra utstråla äkta lycka

min kära fobi

JAG HATAR MIN FOBI
Och jag är så jävla TACKSAM över att jag oftast lyckas slippa den med nöd och näppe, t.ex. att något kan inträffa minuter innan jag anländer till platsen. TACK TACK TACK TACK. Jag är så himla lättad. Som om något vet att jag behöver tid för att komma över min rädsla och låter mig få den tiden. Jag ska komma över det. Jag vet att jag måste göra det.
"Fobier kan behandlas med kognitiv beteendeterapi där du gradvis utsätts för din fobi."

the world is catching up with you

Tänker inleda med ett förlåt för uppdateringen, precis som alla andra dagar under lovet, men ja, skyller på just det, lovet. Jag har nog aldrig varit med om ett så soligt påsklov och jag har haft det superbra och jag vill nog inte till skolan imorgon, men vad gör man... Jag kommer bli tvungen att plugga eftersom jag var så duktig och glömde all material i skåpet. Jag har inte kunnat göra något fast jag hade velat, dagens ilandsproblem. Jag har varit på Annas stuga med henne och Pippi och det är världens finaste stuga (L)

accessoarer



dagens tips, dagens tips!

ANVÄND SOLKRÄM
Jag kryddade hos Emma i tisdags, sry for that by the way :( Du ska få en ny solkräm om jag råkade ta slut på den ;) Nu använder jag en sån konstig transparent, man ser inte var man har tagit den så man får typ chansa sig fram. Men den är superbra och den luktar gott, vilket påminner mig om Grekland där jag använde den hela tiden. Saknar det a lot.

how about

HEJ
Oj jag har inte varit här på ett tag. Har haft ganska mycket att göra så skyller på det. I tisdags jobbade jag, sen var jag på Emmas koloni med henne, Amanda, evelina och Maja. Fetade oss som vanligt och girltalkade i solskenet! Fantastiskt. Tränade sen, alla var döda för att de hade varit på utbildning. Jag var död fast jag inte hade varit på utbildning, hehe.
Sen var jag tvungen att hänga på de andra på utbildningen i onsdags och igår, det var helt okej faktiskt. Väldigt likt det jag gjort innan men det var kul folk så det gick bra ändå! "Åh Mariiaaa kebab är så sjukt gott" fick vi höra när vi skulle ha avslappning. Ja, fråga mig inte hur vi stod ut.
Jag landtränade igår också med girlsen, nästa gång släpar vi med de andra också.
Och nu är jag hungrig så jag tänker ta mig en appertajser!
Ciao

fantastiskt


budskap

Och du ska skriva det tvärtom

cerise


#4

En hälsning eller ett leende från rätt person

simple plan

För er som inte vet ÄLSKAR jag musik men jag lyssnar inte alls ofta på det. Jag äger inte spotify, jag kan inte lyssna på musik i samband med skolarbete eller idrott och jag har ingen koll på vad som är inne osv. Jag känner inte till många band och artister så därför har jag ingen direkt favorit som jag dyrkar. För några år sen lyssnade jag på Simple Plan som var och är fortfarande det enda band där jag gillar majoriteten av alla låtar. Plötsligt hade de värsta pausen och jag känner att deras låtar inte är så väldigt "idag" utan de skänker mer nostalgikänslor än nytänkande.
Nuuu har de släppt ny låt och kommer förmodligen släppa ny skiva och jag har lyssnat och de låter preciiis lika ungdomligt high school punkrockiga som förut! OCH JAG ÄLSKAR DET (L)
cutiepie

skin pics from my (L)

Morning sunshines :D Idag tänker jag göra nytta. Poss.

The one and only

AAAH GOSSIP GIRL - söndagens höjdpunkt. Hejdå..

160411

Detta är långt ifrån alla bilder + att jag har typ tusen filmer känns det som. Men jag tycker att alla ska vara nöjda och glada för jag skippade t.ex. Isaks fejs när han var mitt uppe i ett hopp, Denis när han snusade, diverse bilder på Kamil, andningsbilder som alla alltid är SÅ heta på osv osv. Ska skicka filmerna till de som vill ha dem. När jag har listat ut hur man gör vill säga. Meeeen allt kommer sparas till filmkvällen och det collaget vi eventuellt ska göra :)))))

this year

Nu är det som såhära att jag och några andra i min grupp tog årets första dopp i havet igår! Nejmen, skämt åsido. Jag badade första gången med Sandra och Robin i typ februari och förresten var vi i en bassäng igår... saltvattensbassäng. Värsta bassängen någonsin... blöö. Jättegott.
.
Tävlingen igår gick bra överlag, många förbättrade tider, få diskningar och några medaljer osv. Väldigt kul! Fast pallar inte alla pussys som inte var med utan bra anledning -.- Pallar inte heller alla som säger fel på våra efternamn... haha så kul ändå.
.
Sov hos selmisseeeen och tränade + praktiserade sen. Onderbaurt. Lägger in bilderna strax, ska bara få in dem i datorn! Kan dröja lite för jag ska kolla Gossip Girl också. Hehe.

#3

När man lyckas göra en perfekt vändning


soon

Idag har varit en sån mysig dag där man bara flyter över allt man ska göra. Vi satt ute idag för det var håla osv som aldrig händer oss annars plus vem är inte ute en sån här dag??

Och vi kom fram till att är inte så väldans mycket kvar av det här, dagar när alla vi är samlade och jo det känns lite sad eftersom vi har levt med varandra under större delen av de senaste åren. Sad sad sad.

Tagga tävling imorgon, nej icke taggad här förutom på en cheeseburgare. Hoppas de har maccedonken i närheten. Iiiimma ska också tävla imorgon så lycka till till henne!


#2

När man ser på någon i samförstånd och skrattar. Och inga, inga andra förstår förutom vi två.

dresses and colors

Jag har köpt en vit klänning sen förra året men nu vet jag inte längre om jag vill ha vitt. Sen har jag ju min långklänning som är halvfärdig också men jag tror man ser rakt igenom den :o


#1

När man hör en låt för första gången och helt randomly älskar den

ordinary

FÖRLÅT för kass uppdatering. Men jag har en labbrapport att skriva så förmodligen kommer jag uppdatera med jämna mellanrum då. Ska samanfatta snabbt vad jag har gjort.

Hade min egna lektion i tisdags som spelar STOR roll för mitt idrottsbetyg... som för övrigt inte är på topp. Men det gick bra hoppas jag! Berodde mycket på min fantastiska klass som var riiiktigt duktiga (Y). Världens sämsta timing, jag hade lektionen på filborna och sen skulle jag ner på söder, i ösregn dessutom, underbart. Åt på maccedonken med Gustav och Landen så fick i mig lite nyttigheter innan träningen som jag inte var så taggad inför men som tur var var det en chillidillträning. 

I onsdags hade vi nationella. Jag tyckte det gick rätt bra för jag fick inte hjärnsläpp i början och jag hann färdigt men det kan hända att jag missuppfattade uppgiften. Hm. Gick på nåt sånt möte på kvällen, mest repetition och sånt men Elizabeth är så bra på att snacka så det blev bra :) 

Idag har jag också bara velat sova. Men det är riktigt skönt för vi har knappt något att göra, for once -.- Jag och evelina försökte sitta i solen men den bara gömde sig :( Sen har vi fått reda på preliminärintagningen och det gick bra för oss båda! 

Imorgon ska vi ha muntliga nationella och det känns väl helt ok, jag är i en bra grupp där diskussioner brukar uppkomma rätt enkelt, så det är väl en fördel. På lördag ska vi tävla så ska fota alla hehe (6)

För övrigt saknar jag Edith som jag inte har träffat på sjukt länge! Vi som alltid brukar snacka så mycket även om vi träffas ofta, det kommer ta oss flera dagar att ta igen allt som har hänt känns det som.

Puh. Vilket långt och segt inlägg. Men jag är ju slow ride som de flesta vet.  

get down

På lördag nästa vecka ska jag tävla och då ska jag ta med mig mitt feteobjektiv, ställa mig så det inte blir något motljus och fota alla när dom andas! Bara så ni vet. Tänker censurera de som visar för mycket hud så don't worry.
Och idag hade Gossip Girl säsongspremiär och det var väldigt lame men slutet var bra så :)

we OWN the sky

Jag ska flytta tillbaka till min gamla blogg nästa vecka. Den är inte som jag vill att den ska vara men så kom jag på att jag inte vet hur jag vill att den ska vara, förutom själva innehållet men det är ju också det som är det enda som räknas.
Det är nästa veckas mål. Kom ihåg att få mig att komma ihåg.

Jag vill fly från min verklighet

Hade bästa kvällen på länge igår, lots of love. Nu är jag bara exhuasted till hundra och vill bara sova men jag måste plugga historia -.-

jag vet inte men jag gör det igen

KEEP YOUR HEAD UP THE COLORS ARE BEAUTIFUL





jag lever!

Tänkte bara hälsa er att jag lever! Har inte haft tillgång till datorn så uppdateringen har legat nere, men ska försöka ändra på det nu. Minns knappt senast jag skrev och vad som har hänt sedan dess men jag har fixat mina solglasögon och snackat minnen osv med Amanda. Vi hööörs sen

dialog

God morgon, tänkte bara visa er hur mitt hår blir när jag har haft det i fläta/flätor och hur pass ljust det faktiskt är (anledning: slitet hår = ljusare). Nu ska jag dra mig till skolan, franska som första lektion, yaay

hur är det möjligt att någon kan vara så underbar

to feel

rabbit

Det gick precis en kanin utanför mitt hus. Eller en hare. De bor typ grannar med mig för de kommer alltid och hälsar på i min trädgård så trevligt! Ibland när jag på morgonen ska dra upp min grej vad-den-nu-heter blandning mellan persienn och gardin står en kanin där med näsan tryckt mot fönstret så söt! Jahapp nu var det slut på detta intressanta inlägg :)

I hear the clock tickin, think of you

Jag önskar jag kunde ge bort tid men hur ska jag kunna göra det när det knappt finns någon? Jag har inte tid för någonting.
HEJ idag hade vi syra och jag kan inte simma ryggsim :( Det är min ickespec! Och jag har insett att jag har min egna idrottslektion på en måndag, helt knas ju. Kul när det är min träningsfria dag. Tänker köra Helsingborgaren med min klass, de kommer älska det, utan tvekan. Bäst ju. Nej nu måste jag göra min engelska (efter att jag har kollat lite bloggar hehe)
FÖRLÅT FÖR BILDFRITT INLÄGG

DÖ YOUTUBE

Varför kan jag inte lägga upp youtubeklipp? Så nu måste ni klicka på länkarna under för att se amazing pieces of SYTUCD.
BILLY OCH KATHRYN
JEANINE OCH JASON

what you don't understand

Naj nu måste jag nanna om jag ska upp och plugga imorgon. Jag ORKAR verkligen inte så mycket vi har att göra och så sämst jag är på att faktiskt göra det. Jag missade en lektion i tisdags och har typ åtta sidor att läsa + frågor att svara på, hur kan det ens bli så? Sucks.
Men var det inte helt fantastiskt väder idag?! (ja jag snackar återigen om vädret)

what's sexy?

Om ni någonsin kommer i närheten av Victoria's Secrets skönhetsprodukter, köp dem! De doftar ljuvligt och är överraskande billiga, inget tjafs alls om flera hundra för ett par trosor eller så. En bodymist kostar typ 30 kr. Sen ett paket med massa olika för kanske 100. Jag plockade ganska många och ändå ångrar jag att jag inte tog fler. Har glömt en av dem på idrotten i skolan (a) men den ska nog gå att få tillbaka. Jag glömde ju min tröja i bastun också i tisdags... hoppas den finns kvar och att den inte förstördes av att ligga där så länge ;s

STILL BELIEVE

Jag kommer få träningsvärk och imorgon ska vi ha syra (?) som är JOBBIGT. Men vi har fixat en typ landträning på torsdagar, great :) Nu ska jag träffa evelina och gunga fast jag borde plugga hummm. Okej jag SKA göra det ikväll eller så lägger jag mig tidigt och går upp vid fem imorgon.
Vi höres

halo

Tjenis, igår gjorde jag nationella och det kändes väl hyfsat. Satt kvar med min lille klass, inte många månader kvar nu... Jobbade och stack sen hem till Anna för filmtittande och bra musik! Och CHEESE DOODLES ofc (L) Jag var så jävla trött igår, förlåt Anna för segt sällskap heh.
Idag är det träning och jag tror det ska bli kondition, tummen upp.

strategi

Jag kör på Philips taktik nu, plugga på morgonen innan skolan och har gjort det i lite över en timme nu. JÄVLAR vad bra det är. Jag har skrivit om nästan hela min uppsats som jag satt med hela kvällen igår. Snacka om waste. Känns mycket bättre nu i varje fall. Jag ska snart göra nationella med mitt dreamteam, en halvtimme senare drar jag hem igen. ONDERBAURT. Ikväll ska jag vikariera för Mirzet :)

RSS 2.0